Dagen med min syster !

Godeftermiddag alla kära läsare !!

Nu har precis jag och min syster tittat klart på en film som heter 17 agine den var helt okej men lite skum ;) vi har en film kvar och se men vi väntar med den och ser på den lite senare just nu sitter vi och väntar på att säsong 5 utav The Hills ska börja eftersom det är premiär ikväll :) Medans jag väntar så tänkte jag lägga upp bilder från dagen och det blev en hel del bilder kan man väl säga min dag består utav dagens bilder. För att övergå till vad jag ska göra ikväll så ska jag och min syster köra lite "spa" här hemma basta osv. ska bli så otroligt skönt och det är behövligt. Sen blir det att äta middag med familjen sen titta på den andra filmen som vi hyrde som heter Dumpa honom ! hoppas att den är lite bättre än den andra iaf om vi har tur så. Sen så händer det inte så himla mycket mer denna kväll kommer vara lugn och skön som de flesta kvällarna. Nu ska ni få se lite foton från dagen så hörs vi lite senare. Puss ♥

Min kära syster julia framför kamran !


En bild på min syster och en på mig !


Syskonkärlek , jag älskar dig min syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0