Svart dag men vi minns dig med glädje !

Godmorgon !!

21/1-1928 - 27/8-2009

Idag är det den 15 September 2009 och idag ska jag på begravning för min farfar som gick bort den 27/8 dagarna har bara rullat på det har gått så fort alldels för fort. Nu är det snart 3 veckor sedan du lämnade oss och lämnade jorden. Både att acceptera och förstå att du verkligen är borta och aldrig aldrig någonsin kommer tillbaka är så svårt men det är de man måste intala sig själv att det är så det kommer att vara nu och framöver. Du var den bästa men kunde tänka sig och önska sig både jag och min syster har haft världens bästa farfar någonsin våran barndom med dig och minnena med dig var helt underbara dom är oförglömliga. Jag har sakt detta förut och säger det igen farfar du kommer alltid leva kvar inom oss du kommer alltid vara med oss vad vi än gör vart vi än går och du har en stor plats i våra hjärtan som ingen kan ta i från dig. Vi saknar dig farfar mer och mer för varje timme som går det jag önskar är att du kommer tillbaka till mig och till oss !! Men jag vet att du nu du slipper ligga och lida för varje dag som går och kämpa för livet. Där högt upp i himlen så vet jag att du mår bra bättre än någonsin och du slipper ligga och ha ont när jag tittar upp mot himlen så tänker jag på dig vi kommer alltid att minnas dig med glädje för du var en sådan person som spred glädje,lycka och kärlek. Du älskade allt och alla och var stolt över allt och allt. Vi kommer aldrig glömma dig , vi älskar dig & saknar dig enormt vila i frid min älskade farfar !


När dina steg har tystnat finns ändå ekon kvar
När dina ögon slocknat vi alla minnen har
Vi sparar dem i våra hjärtan och tar fram dem då och då
Så kommer du för alltid att vara här ändå.

Vi minns dig med glädje ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0