Börjar bli bra !

Godmorgon / Godförmiddag alla !!

Idag är det torsdag och den 3 september och en exakt en vecka sedan min farfar lämnade jorden och flög upp till himlen vi saknar dig och älskar dig otroligt mycket <3 Idag känner jag mig lite bättre iaf och det är bra och det är på bättrings vägen som tur är (a) så idag ska jag ta det lungt sen vid ungefär 14.00 ska jag träffa klara för en lunch på stan och prat sen blir det att träna småbarnen från 18.00-19.30. Efter det så blir det direkt hem och äta sen hoppa i sängen för att titta på film och sova lite för att bli ännu friskare ! Ne nu ska jag snart hoppa in i duschen sen fixa till mig lite. Det blir inga fler inlägg idag utan ni får vänta tills imorgon hoppas ni får en suverän torsdag så hörs vi, Puss♥

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-03 @ 16:19:36
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0