Att vara vaken är inte riktigt min grej..

Godmorgon alla !!

Nu ska jag berätta hur det gick att vara vaken under VMA det gick ju rent sakt skit jag somnade ca. 5 minuter förre det skulle börja typiskt mig och jag visste att det skulle hända så irriterad jag blir !! Men vaknade någon timma senare så missade inte allt som tur var haha. Men iaf det var bra så länge jag orkade titta.För att över gå till vad jag ska göra idag så ska jag bara slappa här hemma och ta det lugnt senare i eftermiddag ska jag ta cykeln till Rosta Skolan för att träna mina små gymnaster från 17.00-18.30. Senare ikväll händer det nog inget speceillt bara åka hem och käka och slå på tv. Jag slänger in ett blogg inlägg ikväll innan jag ska sova ! Ha en toppen bra måndag så hörs vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0