27/9-09 och idag blir man 19 år (y)

Godförmiddag alla fina läsare !!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Lisas födelsedag hurra hurra idag blir man nämligen 19 år gammal och det är ett steg närmare 20 weeei :D Imorse vaknade jag av att min familj kom in och sjung för mig och hade tagit med sig frukost på en bricka med ett tänt ljus på super mysigt. Jag fick en pälsväst av min syster julia sjukt snygg sen fick jag en body butter som luktar otroligt gott fick även en ny mobil telefon, och lite grejer till min bärbara dator lite svårt att förklara men men jag är iaf super nöjd över vad jag har fått från min familj och mer pakt blir det ikväll av släkt och vänner ;) Ska nämligen ha släkt kalas ikväll vid 18.00 ska äta en massa god mat och till efterätt blir det kladdkaka mummsigt värre. Jag sitter fortfande i pyjamas så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig iordning men bilder på min outfit från ni se lite senare idag , ni får ha en underbart bra söndag så hörs vi om ett tag (a)

Det är den 27/9-2009 och det är inte bara min födelsedag idag utan det är även en månad sedan våran farfar lämnade oss här på jorden jag saknar dig varje dag det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig. Jag önskar dig all lycka till där uppe farfar , saknaden är enorm och kommer sakna dig otroligt mycket ikväll när alla i släkten kommer vara här utom du det känns skumt men det är så det är och kommer att förbli. Men vi kommer aldrig sluta älska dig och du finns alltid med oss. Vi minns dig med glädje <3

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0