16 September

Hejsan Svejsan !!

Då var det onsdag dagen mitt i veckan och jag vaknade som vanligt tidigt vid ungefär 08.00 och kände mig sjukt trött haha som vanligt inget ovanligt direkt ;) Men gick upp efter en stund och nu har jag precis tittat på lite tv och ätit frukost. Snart ska jag gå och göra mig iordning sen blir det en sväng upp på stan för att byta min trasiga väska till en ny :) sen titta på lite andra små saker. Senare ieftermiddag ska jag,mamma och min syster julia åka och simma lite det ska bli mycket skönt och trevligt ! Kvällen är troligtvis planerad nu ska troligtvis ha idol+film mys med min vän johanna. Så dagen är full utav grejer ganska skönt att ha något att göra , men nu ska jag kila upp och duscha lite och fixa iordning mig men vi hörs om ett tag då jag lägger ut bilder på min outfit som vanligt (a) Puss på er så länge ♥

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

klart du gör :D

2009-09-16 @ 10:10:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken söt header :)

allt bra med dig :)?

2009-09-16 @ 11:58:35
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0