You slipped away

Det är helt otroligt tre snabba månader har gått redan jag tror inte själv att det kan vara sant känns som allt hände igår kändes som det var alldels nyss som jag satt där vid din sida och sa du kommer klara detta. Du är saknad till tusen !! Jag gråter ofta för jag saknar dig så jag har en stor klump i halsen utav gråt och smärta. Jag vet att det är bara att acceptera att du är borta och jag vet innerstinne att du mår bra där på andra sidan. Men jag vill inte inse sanningen det gör så ont jag försöker varje dag att intala mig själv att du mår bra och försöker förstå allt. Jag hann aldrig förklara hur grymt mycket jag älskade dig farfar,och det som gör mest ont att du aldrig kunde vara med på min student för att läkarna hade gjort fel..ska inte läkarna hjälpa dig så du mår bättre ? Jag fyllde år för ca. tre veckor sedan och det märktes att något var fel, man hörde dig på långt håll förut men nu var allt tyst och stilla. Att inte längre höra dig röst som var högst utav alla är sorligt. När jag skriver detta så får det mig att gråta tårarna tränger fram i mina grön-blå ögon och ner för mina kinder och det tar aldrig slut...Jag vill så himla gärna att du bara kommer tillbaka jag skulle må så himla bra då men det är något som jag får intala mig länge för du kommer aldrig komma tillbaka inte idag inte imorgon och inte framöver heller och det är något jag alltid kommer att få leva med.You are gone,you slipped away. I will always love you rest in pace <3

I miss you , miss you so bad, Vi minns dig med glädje !

Två otroliga låtar;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0