Till fixad ;)

Hejsan !

Teorikursen idag gick jätte bra och nu är det bara en dag kvar imorgon sen är det klart (y) gravsättningen gick bra. Efter gravsättningen så köpte jag,mamma & julia med oss mat hem från sigon så himla god mat skulle kunna leva på det alltså ;) Har precis badat och nu sitter jag här i en rosa klänning , svarta strumpbyxor och iordning fixat hår med en rosett i mycket nöjd med min outfit för kvällen kan jag ju tala om (a) för vi ska nämligen till min farmor och äta middag med släkten vid 18.00. Ska bli mycket trevligt var ett tag sedan händer inte så jätte ofta. Sen när vi kommer hem ikväll ska jag packa och fixa en massa men vi hörs när jag kommer hem från min farmor igen ! Ni får ha det super bra tills dess !

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0