Söndag och sjuk igen inte förvånad !

Gormogon allesammans denna söndag vaknade jag runt halv elva utav att huvudet dunkade,halsen värkte och snorret bara rann och inte mer med det så har jag fått feber igen ! Det passar verkligen inte bra att jag blir sjuk nu för denna vecka som kommer har jag en massa att göra teorilektioner på min körskola från måndag - torsdag. Jag har något att göra varje dag och det kommer jag få göra med feber osv. men men man kan inte göra så mycket åt det , de är bara att gilla läget och köra på liksom inte något att deppa för. Bara att man svettas som bara den och att man orkar knappt stå upp och huvudet känns som ett bowlingklot annars så är det bra haha ;) Idag har jag bestämmt mig att jag bara ska ta det lungt för att orkar allt imorgon och resten av veckan. Så ska bara titta på film och försöka sova så mycket som det går så hoppas jag givetvis att jag mår MYCKET bättre fram mot kvällen,men vi får se hur det blir med den saken. Vad ska ni göra denna söndag ? Men nu ska jag försöka sova lite till men vi hörs ikväll ! Hoppas ni får en underbart bra dag och att ni är friskare än mig.

P.S Hoppas ni inte har glömt att ställa tillbaka klockan en timme  :)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0