Söndag 4 oktober

Hejsan och godmorgon bloggen !!

Idag är det söndag och det är en sådan tråkig dag och det har den alltid varit. Jag gick iaf upp vid 09.00 för jag hörde pappa utanför min dörr var sjukt trött somnade inte förs 03.30 så har inte sovit så länge men men är iaf lite pigg nu ska jag snart ut och övningsköra lite med pappa ut till marieberg sen vet jag inte riktigt vad som händer  ska kanske även träffa oscar på eftermiddagen vi får se hur det blir med de ;) Sen ikväll blir det bara att ta det lungt och titta på någon bra film eller något liknande. Vad ska ni göra idag mina fina läsare ? :) Nu måste jag kila för pappa är snart klar ha en bra söndag så hörs vi lite senare.

P.S bilder från helgen kommer ikväll inte alls många men några lite roliga allt ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0