Saknar det men ändå inte..

..jag sitter just nu och tittar på bilder från tiden då jag höll på med gymnastik i Agf Örebro Oscariaflickorna det väcker många minnen och din har gjort mina år världefulla massor utav vänskap och kärlek, jag saknar gymnastik då och då för det är de jag har håll på med sen jag var 4 år gammal och slutade när jag var 18 gammal så det är nu exakt ett år sedan jag la av pgr. av en skada i mitt ena ben.. och det gick inte att både dansa i skolan och köra gymnastik på fritiden det fungerade inte och då var jag tvungen att välja och då valde jag att sluta med gymnastik det var jobbigt men det är sånna viktiga bestlut man måste ta här i livet. När jag sitter och tittar på bilder så saknar jag det när jag väl går ner till hallen så är det inget jag vill hålla på med igen det är lite skumt men så är det.Saknar det men ändå inte känner inte att jag vill börja igen den tanken är över förlänge sedan, men ni alla är saknade till tusen och jag kommer alltid att älska er alla ni kommer alltid tillhöra mitt hjärta ♥


Oscariaflickorna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0