Onsdag kväll - packat !

Tjosan ! Sådär ja då några timmar senare så är man packad och klar och jag tror jag har fått med mig allt hoppas så ;) Just nu sitter jag bara här i min säng och tar det lugnt och dricker lite te för min hesa hals låter som en kille nästan oppsi ! Jag ska försöka gå och lägga mig snart för ska upp vid 05.30 imorgon och då måste jag vara riktigt pigg för då ska jag på möte. Sen blir det den sista teorikusen för körkortet , men nu orkar jag inte skriva mer vi hörs antingen imorgonbitti innan klockan 08.00 eller när jag kommer hem igen hinner nog blogga innan jag drar iväg igen till teorikursen som börjar 09.30 ha en fortsatt trevlig kväll :)

GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie & Josefin

Hej:) Hur är det med dig?

2009-10-28 @ 23:00:39
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0