Måndag - slapp dag

Hejsan och godmorgon !

Då var det måndag igen och en ny vecka och denna vecka är full proppad utav grejer kan man ju säga haha ;) men idag ska jag bara ta det lungt för jag har sjukt ont i magen och i halsen :/ Senare i eftermiddag vid 15.30 ska jag hämta min kusin Felicia & hennes kompis Fideli och sen så ska vi gå till idrottshallen där jag ska träna de små gymnasterna på Rosta skolan från 17.00-18.30 :) Senare ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer ska nog titta på svenska hollywood fruarna sen försöka gå och lägga mig tidigt för imorgon ska jag upp 05.30 .... imorgon :/ Men nu ska jag titta på en lite film vi hörs sen ikväll ha en bra måndag.

Här kommer lite bilder från helgen när jag var med kim, nallen vi köpte vitaminbjörnen 3 okt - 2009 ;)

Vitaminbjörnen


Kim och den ur gulliga nallen ;)


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0