Lördag - regn

Godeftermiddag.

Som jag skrev igår så tänkte jag sova ut idag men så blev det inte riktigt för givetvis så vaknade jag vid 10.00 och då var de bara att gå upp och äta frukost. Sen åkte jag för att hämta mina kusiner för vi har varit och badat på Gustasvik det var roligt och skönt för vädret är så himla tråkigt kallt och det har även regnat lite så det var en perfekt dag att åka och bada idag :) och de blev nöjda och glada !! För att prata om kvällen igår så blev den jätte lyckad det var hur skojsigt som helst. Det var sjukt kul och träffa tjejerna igen :) Ikväll så ska jag inte alls göra så mycket har inte planerat in något så skönt ! Nu ska jag göra lite popcorn och titta på Sex And The City boxen och bara ta det lungt känns dessutom som om jag ska somna vilken sekund som helst. Men ni får ha en super bra lördag så hörs vi senare ikväll , Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0