IRRITERAD

Då var man hemma igen efter mötet och det gick bra,ska på möte varje torsdag samma tid framöver. Idag har jag inte alls så himla mycket planerat överhuvudtaget bara ta det lungt tror jag har ingen lust till att göra något heller är allmänt sur och irriterad idag på dom i min familj i helgen är man själv hemma ska inte göra något alls bara sitta hemma eftersom jag inte fick som jag ville det är alltid så ! Kan aldrig föräldrarna släppa taget om en någon gång ? måste dom alltid vaka över en som om man vore 3 år gammal. Säger bara HERREGUD HUR ORKAR NI ? GE MIG EN FÖRKLARING.. ajaj inget att göra åt det ett nej är ett nej och jag hatar det ordet så mycket så det finns inte !!!

Ikväll ska jag iaf träna småbarnen på Engelska skolan från 18.00-19.30 det ska väl bli helt okej sen hem käka lite mat och hoppa i pyjamasen och slå på en film så kommer nog min kväll se ut inte alls så kul.

Vi hörs imorgon istället för jag är för negativ för att skriva mer idag ha en kanon bra dag så hörs vi imorgon istället ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0