Home

Hemma igen efter en dag på stan med olika saker att fixa och allt gick otroligt bra. Även mötet gick kanon nu vet jag precis vad jag ska göra tills jag ska börja plugga i sthlm 2010 längtar sjukt mkt ska rent ut sakt bli SKIT KUL :) Jag har haft en skön och lugn dag. Just nu sitter jag och väntar på min kära vän Kajsa som ska komma förbi här och fika lite sen ska vi ta sällskap till Engelska Skolan där vi ska träna småbarnen tillsammans från 18.00-19.30. Länge sen jag & kajsa fikade tillsammans hemma hos mig och bara pratade det ska bli väldigt trevligt! Sen när jag kommer hem ikväll händer det inte alls så mycket utan ska bara käka sen titta lite på tv senare blir det nog sängen skulle jag kunna tro ska upp ungefär lika tidigt imorgon som idag vid 06.00, haha. Men nu ska jag gå och göra lite te tänkte jag vi hörs senare ikväll efter träningen.




Puss ♥


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mysigt att fika med en vän :D

Sv: tack du! så himla gullig :D vet inte om jag passar i alla men jag ska testa alla iallafall =)

Kram!!

2009-10-15 @ 21:22:00
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Julia tb

SV; Hihi ja det kan vi ju:D ja precis, man är ju bara sådär jättetrött en stund innan man blir pigg igen, viket är bra! Det ärr även sönt att ha lite extra tid på morgonen tycker jag:)



Ja allt är jättebra med mig! Snart helg ju;) Idag har jag varit i skolan och därefter pluggat inför två prov.



har du några planer inför helgen då? Ha en fortsatt fin kväll, många kramar till dig<3

2009-10-15 @ 21:52:36
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0