Glöm ej att ställa tillbaka klockan en timme !

Hejsan alla som är vakna !

Jag kan verkligen inte sova är jätte pigg och klockan är runt 00.30 och min hals värker och är hur tjock som helst gör riktigt ont alltså... :/ Men iaf nu ska jag säga det jag tänkte ni får inte glömma att ställa tillbaka klockan en timme nu i natt vi får en extra timme på oss så himla härligt !! Denna timme kommer allt behövas, just nu har jag tittat på hur många avsnitt av Sex And The City som helt och det ska jag väl fortsätta med till jag somnar finns inte så mycket annat att göra när man är hur pigg som helst som vanligt. Men jaja nu ska jag stänga av datorn och fokusera på tv:n för ett tag vi hörs när jag vaknar igen om jag somnar någon gång ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0