Fredagsmys

Hej och godkväll !!

Hoppas ni har en mysig fredags kväll allesammans , själv har jag precis ätit middag med min familj och nu sitter vi och tittar på idol. Jag väntar på att klockan ska bli lite mer för då ska jag åka och möta min vän kim på tågstationen längtar så otroligt mycket och vi kommer ha en toppen fredag kväll och lördag det vet jag redan nu för älskar att umgås med henne man vill aldrig att tiden ska ta slut man vill att tiden ska stå still så man kan göra om allt igen om och om igen för så himla underbart är det <3 Ne nu ska jag titta klart på idol sen ska jag sticka i väg ut i kylan och som sakt möta min vän , men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi ♥

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0