Fredag so sweet !

Godmorgon,det är äntligen fredag idag weeeii otroligt skönt tycker jag iaf har haft en massa i veckan jobbat och möten hit och dit men nu kan man slappna av för det är helg. Igår tränade jag småbarnen och det gick bra som vanligt. Sen blev det hem till Klara för att käka lite pizza och snacka lite mycket trevligt sen innan jag skulle åka med bussen hem så träffade jag oscar en snabbis så kom hem runt 23.30 kanske och då blev det bara att hoppa i sängen och sova var sjukt trött. Tillbaka till dagen idag fredag den 9/10 idag så vaknade jag vid 08.00 och gick upp gjorde frukost och nu sitter jag här helt klar och färdig ska nämligen upp på stan och möta Klara en sväng för en fika och lite shopping senare ska jag möta mamma och fixa mitt bankomat kort som har gått sönder !! Sen även anmäla mig på en körskola för nu har jag bestämmt mig för att jag ska ta körtkort :) Men nu måste jag kila ut till bussen vi hörs när jag kommer hem igen !

Dagens låt blir en låt som ger mig minnen från min skolgång på gymnasiet världens bästa och finaste låt jag tycker verkligen att ni ska lyssna jag lovar när ni har lyssnat på den kommer ni älska den precis så mkt som jag gör (a) Min absoluta favorit låt ;

Ferras - Take My Lips

 

 



Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0