Fredag & regn

Godmorgon !!

Idag gick jag upp vid halv 7 orkade knappt resa mig upp för det var så himla mörkt ute,men nu är jag pigg och klar och ni ska även snart få se dagens outfit. Idag ska jag träffa jennifer och vi ska äta frukost på stan och sen shoppa lite ska bli skoj. Senare på kvällen ska jag troligtvis iväg och bowla med min familj + mina kusiner det var sjukt länge sen jag var och gjorde det så det ska faktiskt bli riktigt roligt. Efter det så är inte kvällen planerad alls vi får se vad som händer denna fredags kväll allt är möjligt som man brukar säga ;) vad ska ni göra idag då mina underbara läsare ? Ne nu måste jag springa till bussen men vi hörs när jag kommer hem !

Dagens outfit ;

En tunika i "rosa" från Ginatricot
En svart kofta lång från Ginatricot
Ett flätat bläte från Ginatricot
Ett svart pandband med en rosett på Bik Bok

Kommer även ha höga overknee stövlar bruna men dom är inte med på bilden.




PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0