1 Oktober kylan är här !

Hejsan alla härliga läsare !!

Idag är det första 1 oktober och det är kallt ute och det regnar lite då och då så himla tråkigt väder på hösten och vintern.Men tillbaka till dagen hann inte med att blogga imorse eller om jag ska vara ärlig så orkade jag inte för jag åt frukost sen gick jag ut och gick i en timme ungefär riktigt skönt men lite smått kallt kan man väl säga. Sen när jag kom hem gjorde jag mig iording och drog på stan för att fixa lite saker sen köpte jag med mig mat hem åt mig och min syster och nu har jag precis badat för jag frös så nu är jag varm igen (a) I eftermiddag ska jag inte alls göra så himla mycket funderar på om jag ska städa här hemma bara damsuga lite och det går fort. Sen från 18.00-19.30 ska jag träna mina småbarn på Engelska Skolan. Efter det så blir det direkt hem och käka titta på Idol med min syster. Ni får ha en super bra trosdag så hörs vi sen lite senare , PUSS ♥

Inköpen från igår ;

Två armand och ett halsband från Bik Bok
Två overknee strumpor med rosetter ett par svarta och ett par vita
Ett par tajta cheepmonday jeans ljusa från Entertiment




Dagens outfit ;

Svart kavaj från Ginatricot
Vanliga strumpbyxor svarta Åhléns
Hög midje kjol Cubus
Midje skärp min systers
Ett par vita knä strumpor med rosetter på från Bik Bok
Ett par bruna stövlar från Bianco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0