Vaken länge.. 01.53

..är jag verkligen helt otroligt det är så konsigt att jag orkar vara uppe såhär sent in på natten klockan är liksom snart två jag borde verkligen ta tag i detta och gå och lägga mig i tid för detta håller verkligen inte i längden verkligen inte såhär har det inte alls varit förut nu vet jag inte vad som har hänt..måste ta och krypa ner i sängen snart för jag ska upp om 7 timmar ungefär vid nio. Nu ska vi ta och vända tillbaka dygnet och börja gå och lägga mig innan 00.00 ska iaf försöka så gått de går för mitt egna bästa så jag inte är lika trött och sover bort halva dagen man missar så himla mycket :/ ne nu slut pratat för min del och nu ska jag faktiskt stänga igen mina blå för denna natt bättre försent än aldrig ;) Godnatt på er och sovgott så hörs vi om några timmar när jag vaknar igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0