Twilight älskar filmen !

Jag har som sakt nyss tittat klart på Twilight filmen åh den är så himla bra har sett den minst 4 gånger eller ännu fler tycker den är lika bra fortfarande är helt såld på den filmen. För att inte tala om musiken i filmen den är bara för underbart bra !! Längtar sjukt mycket till New moon kommer ut på bio den 20 November :) Just nu vid denna tid så ligger jag i min säng och har jätte ont i magen har nämligen magkatar inte alls kul :/ Så ska nog hoppa ur min rosa mysdress och hoppa i min pyjamas och lägga mig i sängen och slå på en till film. Nu ska ni få lite bilder och lite musik ur Twilight och nya trailern från New moon som kommer ut på fredag !  

Twilight Robert Pattinson - never think







New Moon Trailer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0