Torsdag kväll

Hejsan bloggan i am back !

Jag hann inte blogga i går innan jag åkte till stockholm för fick ganska brottom inte så ovanligt haha ;) men nu är jag iaf hemma igen i hålan och det är verkligen inte kul så himla trist..För att prata mer om igår så när jag kom till sthlm så åkte jag hem till min vän kim vi firade henne för att hon fyllde nämligen 16 år igår den lilla sötnosen :)<3 och det var mycket trevligt hennes släkt och familj är så himla gulliga och det var skoj. Som vanligt så är det alltid kul och träffa hennes familj och släkt ! Sen idag blev det att bara ta det lugnt sen åka med henne och hennes mamma Annika och köpa en mobil till kim innan jag skulle åka hem så åt vi på en resturang och vi åt pankaksbuffé finns det något smaskigare ? skulle inte tro det mumms mumms ;) Det var i stora dag allt som vi har gjort, har precis ätit lite mat wok med min pappa och innan det så var jag och tränade småbarnen från 18.00-19.30 det gick bra men var och är sjukt trött så snart tänkte jag slå på en film och krypa ner i sängen och bara mysa med en kopp te i handen ! Har ni haft det bra dessa två dagar jag inte har varit hemma ? Nu ska jag kila min väg men ni får ha en super bra torsdag så hörs vi imorgonbitti.  

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0