Tisdag och är jätte trött men får skylla mig själv...

hahha godmorgon alla fina jag får verkligen skylla mig för att jag är så trött idag var uppe till 02.30 i natt. Men jag gick iaf upp runt nio och nu sitter jag här och är klar ska snart gå till bussen för att åka in till stan för att möta upp klara och vi ska  fika lite. Sen vid 13.40-14.40 ska jag ha min första körlektion på min körskola är lite nervös men det kommer nog gå kanon bra hoppas jag (a) Efter det ska jag vänta på att min syster ska komma upp på stan för hon och jag ska gå och sola så man får lite färg till vintern kan behövas för nu är man ju lika vit som en snöboll ungefär ;) Det är nog allt jag kommer göra i dag skulle jag kunna tro har inget mer inplanerat. Men nu ska jag ta och fixa det sista och titta så jag har med mig allt sen ska jag gå till bussen men vi hörs i eftermiddag igen tills dess får ni ha en underbart bra tisdag !!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0