Tisdag - fix och trix !

Godmorgon !

Idag är det Tisdag och jag vaknade för ungefär 20 minuter sedan så skönt. Ska alldels straxt gå och göra en stor frukost sen ska jag gå ner i relexen och börja städa för det är verkligen hur smutsigt som helst och eftersom jag har mina grejer där nere mitt "badrum" så är det jag som måste städa haha inte så kul men måste göras ;) Sen ska jag åka förbi en skola och lämna in lite papper sen fixa lite inför imorgon då jag ska åka iväg för imorgon är det en speciell dag iaf för mig och det ska bli skoj men ni får inte veta riktigt än vad jag ska göra utan om några timmar (a) Så vi hörs lite senare men ni får ha en super bra tisdag !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0