Skön dag

Hemma igen efter en lång dag utav lunch med angelica i tre timmar på Java haha mycket trevligt pratade om allt mellan himmel och jord ;) Sen blev det då tandläkar besök som jag skrev i det förra inlägget och jag ska troligtvis plasta igen mellan rummet så det blir snygg igen om det låsnar så mycket jag ta bort min tråd jag har bakom tänder och ha tandställning på överekäken men vi hoppas att plasten håller så nu ska jag ringa imorgon till min tandläkare och hoppas på att jag får någon tid så jag kan plasta igen det extremt fula hålet alltså ;) Ikväll ska jag bara äta middag och ta det lungt titta på lite tv inte mycket mer än så. Vad ska ni göra denna måndags kväll ? vi hörs imorgonbitti för nu ska jag duscha och fixa lite !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0