Ny vecka och måndag !

Godmorgon då var det en nya vecka och måndag igen , veckorna rullar bara på och det är inte långt kvar tills det är jul..tänk vad fort det går oj oj ;) vaknade vid 09.30 och låg i sängen och drog mig en halvtimme super skönt. Idag ska jag på möte från 13.00-14.00 sen blir det hem igen en sväng innan jag ska ta cykeln till Rosta Skolan för att träna mina småbarn från 17.00-18.30 :) Jag har precis duchat och har gjort mig iordning så nu väntar jag bara på att klockan ska gå lite fortare så mötet kan börja och sluta något gång haha ! nu får jag brottom bussen går om 10 minuter så nu måste jag springa ;D ha en super bra dag så hörs vi när jag kommer hem !!!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0