Måndag

Godmorgon då är man uppe och man är klar vaknade runt 09.00 men låg och drog mig i en timme inte okej alls man måste gå upp på ängågng när klockan ringer annars så blir man bara tröttare !! Idag ska jag iaf åka in till stan för att möta upp angelica och vi ska äta lunch och prata lite var sjukt länge sen jag såg henne tror det var sist i sommras så ska bli väldigt trevligt att få se henne igen :) Efter det ska jag till tandläkaren och höra med dom om de kan göra något åt mitt mellan rum mellan tänderna där uppe är verkligen inte nöjd med hur det ser ut just nu så vi får se som sakt vad de säger...vid 17.00-18.30 ska jag träna småbarnen som vanligt och antagligen övnningsköra hem ungefär så ser min dag ut idag , vädret dessutom idag är verkligen sjukt trist som igår blir fram med paraflaxet åh trött jag blir :/ Men hoppas ni får en kanon bra måndag så hörs vi senare ikväll när jag kommer hem igen!! PUSS ♥

Här kommer även dagens låt :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0