Måndag - Grattis Felicia<3

Hejsan !
Jag hade inte tid att blogga igår för jag kom hem vid 22.00 ungefär och då tog jag upp telefon och ringde till min vän kim och pratade länge länge långt in på natten mycket trevligt som vanligt efter det blev det mycket sms:ande och somnade sent. Men jag var pigg så det gör inte så mycket vaknade vid 09.00 skönt och nu har jag precis ätit frukost och tittar på filmen Isprinsessan det är en otroligt mysig film och jag älskar den (a) Sen ska jag bara hoppa ur pyjamasen och hoppa i myskläderna och ta cykeln till backagården där jag ska få ryggmassage vid 14.00. Efter det så bär de av till mina kusiner för Felicia fyller 7 år idag så en massa grattis till henne sötnosen börjar bli riktigt stor nu !! Ikväll eller snarare i eftemiddag vid 17.00-18.30 ska jag träna småbarnen som vanligt var två veckor sen sist så ska bli kul och se alla igen. Nu ska jag byta om men ni får ha en underbar dag så hörs vi ikväll. Puss ♥

Grattis Grattis Grattis , 7 år idag tänk du börjar redan bli så stor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0