Lång dag på stan (y)

Hejsan alla fina , nu har jag precis duschat och gjort mig iordning ska alldels straxt åka in till stan för att möta upp en vän vi ska gå på stan och äta lunch och fixa helt enkelt en heldag på stan så kommer komma hem ikväll någon gång (a) Ska även träna småbarnen på Engelska Skolan från 18.00-19.30 ska bli skojsigt :) Men nu har jag verkligen inte tid och sitta här för bussen går alldels staxt så nu ska jag dra på mig jacka och skor och springa iväg till bussen , btw. så har jag hittat min sladd till min kamra så nu ska jag bara ladda kamran sen börjar jag komma upp med bilder igen bra va ? säger bara de SHIT vilken tur att jag hittade den jajaj slut prata om de ni får ha en underbart bra Torsdag så hörs ikväll.

En bild säger mer än tusen ord såhär känner jag mig idag haha..


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0