Kan Dee Shop - me like !

Vad gör alla mina fina läsare ? själv sitter jag bara här framför datorn som jag har gjort de senaste timmarna och nu börjar jag få lite ont i ryggen fy vad man är otränad alltså !! Ska gå och köpa ett klippkort på friskis & svettis så kan jag börja träna och simma perfekt för något måste man hålla i gång med. Men det var inte det jag vill berätta utan jag vill säga att jag har suttit här och blädrat igenom lite hemsidor med otorligt snygga kläder eller mer rätt sakt tröjor och lite linnen som jag bara MÅSTE beställa hem i veckan blev helt förälskad i dom. Jag tycker iaf att dom är urläckra och såklart ska ni få se lite bilder utav det jag tänkte beställa hem ! Ne nu har jag suttit här alldels förlänge nu ska jag krypa ner i sängen och slå på sex and the city boxen men vi hörs imorgonbitti som sakt. ♥






visst är de läckra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0