Stan med syster today<3

Tisdag today och det blev att åka upp på stan med min kära älskade syster julia när vi kom upp på stan gick vi till nygatans spa för jag hade beställt tid för att plocka ögonbryna lite så jag blev ännu snyggare ; ) hahah sen blev det att gå på stan och köpa spray och rött nagelak som var slut hemma så nu är det fixat ! Senare idag blev det att åka med bussen mot farmor & farfar för att äta lunch gott som vanligt älskar farmors mat super GOD !
Ikväll titta på tv såklart och även så ska jag packa för fullt för i morgon tidigt  åker jag ner till västervik med mina kusiner till deras  sommarhus vid havet är bort från 17/6 - 21/6 så ska alltså fira midsommar där hoppas ni alla får en underbar midsommar, under dessa dagar så kommer jag inte skriva i min blogg för kommer inte ta med mig min dator så skriver igen när jag kommer hem den 21/6 alltså på söndag då uppdaterar jag med bilder och vad jag har haft för mig där nere :) Vi hörs på söndag , see you !!  // Puss & kram Lisen


Även GRATTIS GRATTIS i förskott till min kära syster som fyller 15 år på torsag :)
<3<3




Västervik, en bild på en ö som heter idö mycket fint !




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0