regn och ännu mer regn !!

Hejsan på er alla, idag har jag skaffat en blogg tänkte det skulle vara lite kul att skriva om mitt liv som andra kan gå in och läsa : ) idag den 12 juni vaknade jag upp ut av att min syster kom in i mitt rum och lånade kläder som vanligt blir inte förvåndad då var det bara att gå upp för att äta frukost och göra sig redo för att åka upp på stan med min syster julia och sofie ut i regnt och bli blöt !! Det har regnat hela dagan men en del shoppande blev det ja eller iaf en rosa mysdress mycket nöjd och börjar gilar rosa mer och mer haha tjejigt nog ;) När vi kom hem igen blöt som sjutton så satt vi oss och tittade på filmen , i taket lyser stjärnorna en otroligt bra film rekomenderar den helt klart ! Just nu sitter jag här framför min bärbara dator i min säng med en värme dyna på magen för har ont.. ikväll blir det bara att ta det lungt äta tacopaj och umgås med min kära syster <3
Jag saknar dig så jag håller på att dö min bästa vän kim , nu får du allt ta och komma hem till sverige igen för du är VERKLIGEN SAKNAD GUMMAN !! vi måste ses när du kommer hem ett måste (a) nu ska jag tjocka mig lite igenom att äta lite godis och titta på tv , skriver mer imorgon puss så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0