29/6-09,tandläkaren

Idag började dagen med att man skulle till tandläkaren vid 12.00 kommer ut där i från helt förlamade i halva ansiktet pgr. av att man har lagat ett hål och nu har jag sjukt ont i huvudet men är ändå sjuk glad på något konsigt sett :) när jag kom hem igen så drog jag och lill syrran ut till landet för sol och bad mycket trevligt på vägen hem från landet så åkte vi förbi stan och hyrde två filmer den ena var kärlek 3000 och den sög verkligen typ den sämsta filmen jag har sett !! sen den andra filmen var Picture This den var mer okej,eller jag tyckte om den typisk bra tjejfilm och med popcorn i en skål det kan inte bli bättre :D Just nu sitter jag här och lyssnar på Tina Turner och pratar med kim najs najs !
jag skriver mer imorgon gokväll gott folk puss & kram // Lisa




inte bästa bilden på filmerna vi såg men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0