Onsdag 22 Juli 09

Onsdag morgon vaknade man av att solen lös in i mitt rum och klockan var 06.00 då var det dags att stiga upp trött som vanligt det var bara att gilla läget göra sig iordning och åka iväg till jobbet . Det gick ganska bra idag men otroligt varmt att jobba nu tänker jag bara på pengarna som man tjänar in medans man jobbar. För att hålla sig vaken så dricker man många koppar kaffe för att ögonen inte ska slå igen haha ! Nu för att tala om något helt annat jag börjar få tillbaka ångesten,klumpen i magen, gråten i halsen..efter att ha släppt allt så kommer min familj hem imorgon torsdag och tjatet kommer börjar igen åh jag vill inte ,vill inte att de kommer hem. Orkar verkligen inte,mitt hjärta är i tusen delar pgr av dom åh jag blir helt galen och detta är verkligen inte okej för såhär ska man verklige inte känna vad är det för liv jag lever ?! men jaja man får väl bara gilla läget som vanligt, men nu har jag bestämmt mig och jag ska köra mitt och göra som jag själv vill jag skiter i vad dom säger punkt slut that´s  it och det är mitt liv inte DERAS jag ska leva så som jag vill,bo där jag vill, tillbringa tid med dom jag vill det finns inga mer ord att säga eller skriva ! Ikväll blir det bara att ta det lungt och titta på tv osv. jobbar även imorgon från 07.00-14.00 så slänger ett inlägg på min blogg imorgon eftermiddag när jag är hemma igen.

Puss ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0