Minnen

Godkväll bloggen !!
Har precis slängt i mig lite mackor och te som lite kvälls fika jobbet idag var tungt och tiden gick så SJUKT SEGT  alltså men annars så rullade det på bra fick gå hem en halv timme tidigare alltså 20.30 blev jätte glad och när jag kom hem så tog jag upp luren för att ringa kim men hon kunde inte prata just då , så nu väntar jag på att hon sa ringa (y)<3 orkar inte skriva så mkt för dagen har varit skönt och jag har inte alls gjort så mkt bara jobbat och chillat. Imorgon jobbar jag från 07.00-16.00 så skriver ett inlägg när jag kommer hem imorgon eftermiddag !! Jag har bildbrist btw , här kommer lite gamla bilder som ger mig minnen med min bästa vän. Dessutom har jag inte redigerat bilderna så dom är i samma färg eller så men det får duga haha (a) ha en bra kväll och bra morgon dag så hörs vi.

Lite bilder på minnen vi har tillsammans<3



 


P.S Gumman hata mig inte för bilderna jag har lakt upp på dig
dom är super sööööt !!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0