Ny vecka !

Godmorgon.

Kan bara säga en sak om helgen HELT UNDERBAR speceillt natten mellan lördag - söndag me like vädligt väldigt mycket och tjejer jag tror ni vet vad jag menar ;) har ni också haft en bra helg ? Idag är det iaf måndag igen och ännu en måndag och en dag närmare julafton tänk veckorna bara flyger förbi snart julafton och snart nyårsafton weeei :D men men nu ska jag måla mina naglar sen måste jag springa till bussen men vi hörs när jag kommer hem vid 7-8 tiden ha en super duper bra måndag !

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej gumman. Tack för en mysig dag i fredas. men vi ses ju på onsdag igen? eller hur? måste hitta en julklapp till tobias bara.. sen handlar jag resten på lördag med honom! hade du en bra helg?



Puss

2009-12-14 @ 14:31:16
URL: http://njennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0