Lördag

Godmorgon och det är lördag var tvungen att gå upp runt nio idag för snart ska jag dra mig till bussen ska nämligen in till stan idag och jobba från 12.00-16.00 ska bli kul men lite jobbigt när det är lördag men men vad ska man göra bara gilla läget liksom ;) senare idag vet jag inte alls vad som händer kanske bara ta det lungt och titta på film som igår troligtvis. Btw. vad tyckte ni om vinnern för idol i går erik grönwall ? jag tycker iaf att han är GRYM !! Här får ni vinnar låten lyssna och njut för jag tycker den är underbart bra , nu ska jag kila och sätta på mig uytter kläderna och dra iväg till jobbet men vi hörs vid 5 tiden ha en super bra lördag !

Puss ♥

 Låten är underbart bra - me like !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0