Lördag - jobb - middag plus film (y)

Hejsan bloggen, hoppas ni alla har haft en enormt bra dag !! jag hann inte blogga imorse heller fick brottom åkte in till stan med mamma och pappa och fixa lite sen började jag jobba kl. 12.00-16.00 så kom hem för någon timme sedan har slängt i mig lite sallad och nu bytt om till mjukis kläder. Ska snart ta mig ut i kylan och ta bussen in till stan igen där min kära vän Anna bor vi ska laga middag tillsammans och titta på film och bara prata oavbrutet haha ;) En rikigt Lisa & Anna kväll kan man kalla de längtar sjukt ska bli så trevligt ! Vad ska ni göra denna lördag den 19 december ? Ni får ha en toppen bra kväll så hörs vi imorgon.

Anna , min barndomsvän <3


Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0