Home sweet home!

Dåså är man hemma igen från Sälen sitter helt själv i huset och inte alls gör så mycket.. det blev inte någon uppdatering i från Sälen för jag hann inte och orkade inte haha (a) men jag hade iaf en jätte bra julafton där uppe och fick massor utav fina julklappar. Nu åter står det att jobba Lördag,söndag,tisdag och onsdag det blir nog kanon bra har egentligen ingen lust men då får man ha tankarna på att man får lite pengar och det är aldrig fel :) Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på film för imorgonbitti ska jag upp 05.30 så ska försöka gå och lägga mig tidigt men det kommer ju självklart aldrig fungera men man kan ju alltid ge det ett försök ;) Men nu ska jag stänga av datorn och hoppa i min nya ljusblåa pyjamas och krypa ner till sängs och slå på en film. Vi hörs imorgonbitti om jag orkar blogga innan jag drar till jobbet annars så hörs vi vid 6 tiden imorgonkväll. Ha det bäst !!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0