Fredag och -17 grader ute fy fy !!

Godkväll denna fredag kväll, imorse hann jag inte blogga fick väldigt brottom försov mig lite och fick slänga i mig frukost och springa till bussen för jag skulle på ett möte. Sen blev det hem till mina kusiner en sväng för att checka hur det blir nu när de gör om :) Dessutom så nämde jag att jag köpte nya tajts igår och jag tycker verkligen om dom och dom är sjukt snygga men såklart så gick dom sönder idag så IRRITERAD så idag har det verkligen inte varit min dag kan jag ju säga... Vid 14.00 så mötte jag min vän Lisa utanför mitt favvo café baravara och vi käkade lunch och pratade lite sen drog vi hem till hennes lägenhet forsatte prata med glass i handen plus en liten film mycket trevligt måste göras om snart igen !! Är allt för sällan jag träffar henne tyvärr men vi har bestämt oss för att ses oftar så nu får vi se hur det lyckas (a) När jag kom hem kring 8 tiden så åt jag lite kvälls mat och nu har jag precis tittat på Snygg,Sexig,Singel den filmen är bra skrattar alltid lika mycket varje gång en super bra tjej film ;) Nu ska jag krypa ner i min säng och så på ännu en film måste försöka sova tidigt idag ska nämligen jobba imorgon.. Men ni får ha en fortsatt bra fredags kväll så hörs vi imorgon ! btw. fy fy fy vad kallt det är ute -17 grader :(

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0