Åker bort imorgon men kommer hem lika fort.

Godkväll , jag har faktiskt gjort ganska mycket idag städat hela rummet och rensat min garderob som jag nämde i det förra inlägget känner mig otroligt duktig (a) När jag kom hem från stan så kände jag för att göra en kladdkaka tills mamma kom hem och när hon kom så fikade vi :) Köpte med mig en del grejer från stan några julkulor,massor utav ljus osv. ni ska alldels straxt få se lite bilder. Ikväll har jag verkligen inget planerat utan jag ska bara chilla framför tv:n finns inget bättre än att krypa ner i sängen med täcke och filt med tända ljus om kring sig och en kopp te i handen så härligt ! Men innan jag kryper ner i min otroligt härliga säng så måste jag packa för imorgon åker jag nämligen till Sälen och det betyder att jag kommer fira jul där uppe vilket är sjukt mysigt men jag kommer hem lika fort igen. Är borta från onsdag - fredag, för som sakt på fredag måste jag hem igen pgr. av att jag jobbar tidigt på Lördag men ska iaf bli skönt att komma i väg i några dagar. Men nu ska jag ta och hoppa i mysdressen och måla naglarna vi hörs lite senare ikväll då jag även kommer lägga in dagens låt :) Ha det bäst så länge , PUSS ♥

Bilder från dagen,





Min julgranskula som händer i mitt fönster


Precis utanför mitt hus , en riktigt vinter kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0