26 December och första dagen för julens rea på jobbet !

Godkväll bloggen , detta har nog varit en av de jobbigaste dagarna på länge länge..jobbat från 07.00-17.00 gick kanon bra men det var knökat med folk inne i affären hela tiden så man kom inte änns förbi när man skulle packa upp nya varor osv. Men jag är riktigt trött nu jag sov förut i två timmar och det var jätte jätte skönt men är lika trött fortfarande det tar kål på mig att jobba haha men sånt är livet när man är vuxen (a) Men åter till kvällen som är kvar , kvällen som är kvar ska jag inte göra något alls bara ta det lungt slå på en film som vanligt och försöka sova lite senare börjar inte jobba förs 11.00 imorgonbitti jätte skönt :) Men nu mina kära läsare ska jag dra mig tillbaka till min enormt mysiga och varma säng men ni får ha det super bra så hörs vi imorgonbitti !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0