14 december - snö

Hejsan och godkväll bloggen , gick lika bra som alla andra gånger att jobba idag :) precis när jag hade slutat så gick jag,mamma,julia på stan men hittade ingen julklänning men vi gick typ bara in i två affärer får gå in i flera när jag är ledig på torsdag & fredag då blir det att leta kläder till julafton och till nyår såklart ! För ett tag sedan så hoppade jag i ett bubbel bad för kände att jag hade lite ont i kroppen mest i fötterna så det var skönt at mjuka upp kroppen nu sitter jag och lyssnar på lite musik och väntar på att maten ska bli klar senare ska jag snacka i telefonen och titta på tv eller film det blir kanon skönt :) Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen (a)
Ha en bra kväll så hörs vi imorgonbitti.

P.S Det har äntligen börjat och snöa här gissa om jag är glad ? weeei :D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0