så tråkigt att vara sjuk !

Godkväll bloggen, jag är helt slut fat jag ändå inte har gjort något idag har sjukligt hög feber hals ont och värsta magsmärtorna. Hoppas det snart går över så jag kan gå till jobbet imorgon men det åter står och se tror kanske att jag behöver vara hemma imorgon med. :/ och det suger riktigt hårt men bättre att bli riktigt frisk först ! Längtar även efter min semester i sommar då jag troligitvis ska åka utomlands med min bästa vi funderar på att åka till Turkiet någon som har varit där ? som har bra tips vart man ska åka ? :) Men nu mår jag illa från det ena till de andra ska lägga mig ner se film sen försöka få i mig något sen även se BB ikväll. Ni får ha en super fin tisdag lovar att inläggen ska bli bättre när jag blir frisk!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0