maybe i can do this. just have to trust myself.

godmorgon, sjuklingen här. jag har blivit sjuk och ligger hemma idag men imorgon är det jobb igen tror jag. ska försöka vila så mycket som jag kan idag och sova mycket ! Sov bara två timmar inatt för jag hade sådan trolig magsmärta ursh och fy :/ nu ska jag hoppa in i duchen sen hoppa i myskläderna slå på en film och försöka sova lite till, sen ringa min fina vän i stockholm som kanske kan pigga upp mig lite :)♥

Jag har så otroligt svårt att tro på mig själv ibland jag vet att jag kan klara det mest ibland men så kommer de stunder jag då inte alls lite på mig själv alls. Och får jätte dåligt självförtroende, det måste man börja bygga upp och tro att man klarar det mesta. För man är stark innerstinne tro mig. Jag vet att jag kan om jag bara vill.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0