Första maj 2011.

Godmorgon alla fina, hoppas ni hade en fin valborg igår :) Imorse vaknade jag vid tio hade alldels för mkt tankar i huvudet får se om de kanske klarnar upp idag. Solen lyser lite då och då, vad ska ni göra 1 maj en söndag som denna ? jag ska troligtvis träffa min killkompis och umgås lite och bara prata :) Kan behövas ibland sen ska jag nog bara ta det lungt för imorgon börjar en ny jobb vecka.. :/ Men nu ska vi inte tänka på det klockan är bara 11.15 och det är fortfarande söndag underbart! Men nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig lite, är sjukt trött och besviken men men. Ha en fin söndag så hörs vi senare ieftermiddag !

Over and out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0