Expect the best,be prepard for the worst,fuck what others think & do your own thing.

Måste bara smälla in denna rubrik, för den står jag verkligen för. Sitter hemma och lyssnar på lifehouse och börjar tänka tankarna bara snurrar. Jag blev sårad av dig,killar ska alltid såra en jag började falla för dig men det var fel, allt var bara fel..varför lät jag mig själv falla så fort varför? finns nog ingen som kan svara på den frågan. Jag vill bara glömma dig kanske låter konsigt att man kan säga så om en kille/person men han hög mig i ryggen när jag redan låg ner och det räcker det var där det tog stopp och kände hur hjärtat bara höggs i tusen bitar IGEN. Jag vill glömma dig här och nu men det är så himla svårt jag går igenom livet med en övertygelse om att jag klarar detta och försöka glömma allt för en stund för en evighet. För jag vet att jag är stark jag tänker inte gräva ner mig i detta men har fortfarande så svårt att acceptera men livet är inte rättvist för allt och alla. Men du verkar må bra av det du har gjort och hur du har behandlat mig. Jag blir bara så chockad för jag har bara hört bra grejer om dig hur snäll du är och hur underbar du är. Men det visa sig i slut ändan att du sprang i förväg och tog den lättaste utvägen för att inte få det så komplicerat och sårad mig till tusen. Livet går vidare och jag går vidare , men just nu är allt lite svårt men allt kan inte vara lätt i livet det är komplicerat. Men du är nu borta ur mitt liv och jag ska leva vidare  och ta sommaren med storm och bara ha kul du har gjort dit i mitt liv men jag är ledsen för att det slutade som det gjorde. Men det var och är inte mitt val utan dit bara ditt. PUNKT SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0