börjar bli sjuk orkar inte...!

Helojsan det är redan onsdag och jag håller dock på att bli riktigt sjuk :/ jag sitter här på kontoret och fryser,svettas om och om igen och känner mig konstig i kroppen plus att jag har feber GRATTIS liksom ursh. Fårse hur länge jag orkar jobba idag för känner mig inte alls bra :( Men men så kan det vara ibland. Nu ska jag ta lite morgonfika sen fortsätta jobba.. Vi hörs när jag kommer hem!

- Du gör mig förvirrad det ända jag tänker på hela tiden är på dig vilket är väldigt positift och de gör mig glad. Vad jag vill och vad jag inte vill hur jag ska göra och inte göra tusen tankar på ängång, men det jag har insett är att du är helt underbar finns inget annat som kan förklara det bättre än så. ♥

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0